dijous, 22 d’octubre del 2009

Vida social al Vermell del Xincarró

Diumenge passat vam anar al Vermell del Xincarró, una de les zones d’esportiva més concorregudes i conegudes de Montserrat Sud. Tot i que vaig anar-hi amb dos companys blocaires, aquest cop em toca a mi fer el post, ja que no crec pas que ells dediquin gaire estona a aquesta escola tan coneguda :)

Josep a 45 aniversari, 6b i Cris a Shin Shat, 7a+

En aquesta ocasió, vam coincidir una bona colla: el Pere, la Nesa, l’Òscar, la Carlota, en Josep i jo mateixa. Pel fet de ser tan coneguda, és normal trobar molta gent al peu de via, de manera que la jornada d’escalada passa volant fent vida social i coneixent altres colles d’escaladors. Clar que això implica demanar tanda per fer les vies més sol·licitades i mediàtiques de la zona, com és el cas del 6b més famós del sector, el 45 aniversari. O al contrari, t’ofereixen en safata provar un 7a+ espectacular que d’una altra manera no m’atreviria a provar...

Vida social a peu de via i Carlota a Caixa o faixa, 6a

Pere a Madamme Tortuga, 6c+

Entre tots vam fer molta feina al sector, provant forces vies des de V+ fins a 7a+, tantes com vam poder. Cal destacar una nova via de 6c a la dreta de la Bruguera Matas, entre les vies 14 i 15 de les ressenyes de kpujo, que vam fer recomanada pel Josep, sens dubte la millor via del dia!

Josep a la via nova, 6c

Bé, companys blocaires, aquest cop he fet els deures, eh? :)

8 comentaris:

Pietro ha dit...

Molt bé Gemma, així m'agrada que ens repartim la feina, jejeje! Molt bona la via que ens va recomanar el Josep, però jo em vaig quedar amb el dubte de si entrant tot fent passos de diedre per l'esquerra (jo ho vaig fer així)és 6c. Després, al baixar, la vaig probar per la placa de la dreta i la cosa canvia molt. Vosaltres com la vau fer?

Gemma ha dit...

Pere, aquest cop em tocava a mi, ho reconec :)
A més, us deixo a vosaltres les zones més interessants des d'un punt de vista escalador... Tu expliques molt millor i amb més detall les vies que provem, jo només explico quatre anècdotes :)

El 6c era molt guapo! Nosaltres vam entrar directament per l'esperó, sense fer diedre. És veritat que els passos durs estan a les 3 primeres xapes, suposo que entrant pel diedre t'ho estalvies... A mi em va agradar molt la part de dalt, quins forats i quines llastres, oi? Qualsevol diria que allò es Montserrat!

Ens veiem diumenge? ;)

jclaramunt ha dit...

Eiii, gràcies Gemma! jo porto una mica d'endarreriment blogaire! Si que va ser força social, però ja vas veure que vaig fugir correns...

Pere, t'has escaquejat!!!! Hauràs de tornar a encadenar-la! El pas pel mig és fi però la veritat és que tens descans abans de començar el tram més vertical i disfrutona, amb el festival del canto que diu la Gemma. Ella la va fer molt sobrada, jo a d'alt vaig haber de cridar per a tirar amunt!
Com sempre, sou una companyia excel·lent.
PS: em podeu enviar les fotos per correu?!

Anònim ha dit...

El perfecto espolón 6c, él el nom de la via nova (no tan nova, de fet)

Gemma ha dit...

Ei, anònim, moltes gràcies! Saps si hi ha ressenyes més actualitzades? I amb els noms?
És una via guapa guap!

Caminar sin gluten ha dit...

Como siempre es un placer ver vuestras escaladas, y rememorar a la vez cuando nosotros hacíamos cosas parecidoas... ¡hace tanto tiempo!, je,je,je.

Disfrutar de cada escalada, de cada mirada en la cima, de cada recuerdo, de cada día, y recordar lo que decía el escalador Guido Rey: "Solo vive de veras quien jamás se detiene"... ¡continuar!

Besotes y abrazos.

Ana y Víctor.

Gemma ha dit...

¡Sabias palabras las de Guido Rey!
Ana y Víctor, vuestra visita es siempre de las más esperadas en este blog, mil gracias por vuestros atentos comentarios :)
Besotes y abrazos!

Bermu ha dit...

Hola, buena via el 6c, perfecto espolon, y como el nombre dice entra por el espolo, yo la hice por aqui y es un buen 6c, un compañero entro por la placa y la hizo a vista pero flipo, es mejor por el espolon.
Las reseñas creo que estan en la web de onaclimb.com.